Conditii generale
Termenul de garantie reprezinta limita de timp ce curge de la data dobandirii produsului, pana la care producatorul isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorului, in baza art. 2 din O.G. 21/1991, asa cum este modificat de O.G. 58/2000.
Produsele sunt livrate in ambalajele originale, provin din surse autorizate de fiecare producator in parte si vin insotite obligatoriu de: Factura Fiscala, Certificat de Garantie si Declaratia de Conformitate. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului si este de 24 de luni.
Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta in scris sau personal. Clientului ii vor fi rambursate toate costurile cauzate (cum ar fi costurile de transport). Sesizarea nu este necesara a fi adresata cuiva anume, este de ajuns sa fie trimisa pe adresa de email office@esun.ro. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a chitantei(sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata imediat si clientul va fi informat despre constatarile facute.
Produsul defect
In situatia constatarii unei defectiuni, produsele insotite obligatoriu de Factura si Chitanta emise de Sun Distribution, se vor trimite spre solutionare la adresa de mai jos. Fara prezentarea documentelor aferente, produsele nu vor fi primite in garantie.
S.C. Sun Distribution S.R.L.
Str. Poieni nr.14, Sector 4, Bucuresti
Telefon: 0729 347 564
Persoana de contact: Govor Florin
Email: comenzi@esun.ro
Dupa preluarea produsului si inregistrare, acesta va fi testat, diagnosticat si solutionat. Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului achizitionat se face imediat dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.
Documente insotitoare
Produsele trimise in garantie trebuie sa fie insotite de factura (copie) precum si de o scurta descriere a defectiunii reclamate. In situatia in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, Sun Distribution isi rezerva dreptul de a le returna expeditorului fara a solutiona garantia.
Inlocuirea produselor
In cazul produselor la care defectiunile nu sunt provocate de cumparator, vanzatorul este obligat, la cererea consumatorului, sa le inlocuiasca sau sa restituie contravaloarea acestora.
Costul trimiterii in garantie
Costul trimiterii produsului defect de la Cumparator la depozitul Sun Distribution cade in sarcina Cumparatorului, urmand ca produsul solutionat sa fie returnat Cumparatorului pe cheltuiala Sun Distribution.
Exonerare de obligatii privind garantia
Sun Distribution este exonerat de obligatii daca defectarea s-a produs din cauza nerespectarii de catre consumator a instructiunilor de utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare (art.12 din H.G. 394/1995, rep.).